4.Jak szybko dodać punkty aspiracji?

piątek, 11 lipca 2014

Heeeeeej
Ostatnimi czasy ciągle pada deszcz (-.-) Nie działają mi ts3, a miałam kręcić 3 sezon mojego serialu na YT i nie nakręcę. Muszę chyba pożyczyć od koleżanki i od nowa wszystko zainstalować ;| A miałam już cały scenariusz i scenariusz zwiastuna i chciałam dom wybudować.
Nie wiem jak z instrukcjami, ktoś gra jeszcze oprócz mnie w ts2 czy wolicie, bym robiła je do trójki? Bo instrukcje, które się nikomu nie przydadzą to nie instrukcje w końcu, haha.


Jak szybko dodać punkty aspiracji?(TS2)

1.Musimy mieć zainstalowany Insimenator (zrobię do tego niedługo osobną instrukcję) 

2.Wchodzimy do naszej gry, klikamy na ziemię i wybieramy; EDYTORY>EDYTOR ASPIRACJI


3.Pojawia nam się taki mały stołek, klikamy na niego i odszukujemy opcję; DODAJ PUNKTY ASPIRACJI


4.Wybieramy simkę/sima, któremu chcemy dodać punkty aspiracji


5.Pojawi nam się okienko (takie jak do kupowania jedzenia), wybieramy, ile chcemy dodać punktów

6.Koniec. Punkty aspiracji zostały dodane!



Pewnie większość z was o tym wiedziała, ale mam nadzieję, że ktoś skorzysta. Piszcie, jakie chcecie instrukcje, bądź jakieś pomysły na notki! Adios.

18 komentarzy:

  1. Ja gram w TS2 i poradniki do tej odsłony gry mi się przydadzą. :D No chyba, że ten z InSimenatorem - nie mam tego programu i nie zamierzam pobierać. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam w Dwójkę aktualnie nie gram, ale mam ją zainstalowaną jakby mi się zachciało :D Pomimo to, czytam wszystkie Twoje instrukcje, bo mogą się kiedyś przydać :) No InSimenator to fajna rzecz, przydaje się! A z ts3 dasz sobie radę, wierzę w Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super poradnik, na pewno ktoś skorzysta! Mówię ci trójkę zainstaluj moim sposobem!!! TO NIE!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho, tam jest tyle do zrobienia, a ja nie ogarniam ._.

      Usuń
  4. przydatne, kurcze, chcę pograć w dwójkę, ale mi się płyta połamała :( a co do notek, to ja bym chętnie zobaczyła jakaś rodzinkę :D
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pograłabym sobie w dwójkę, ale startówkę akurat miałam od koleżanki, która to się przeprowadziła i teraz nici. :c
    Bardzo fajny poradnik! Pamiętam jak pare lat temu szukałam czegoś takiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna instrukcja! Grałam sobie niedawno w dwójke, ale jednak trójka jest dużo ciekawsza. Czekam na kolejne posty ;*
    I zapraszam do mnie: http://finely-sims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah nie spodziewałabym się, że mogą zaistnieć tu w simsferze takie notki :D Świetnie, że ktoś odkurzył stare simsiaki. Nie martw się, mi też nie działa trójeczka a niedawno zaczęłam przygodę z ta generacją.... Odinstalowane, teraz tylko czekam na hajs by kupić orginałki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o kursze nawet nie wiedziałam, że nasza Noreen jest reżyserkom o.O bardzo fajna instrukcja bardzo mi się przyda <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś reżyserką O.o
    A podasz mi link do twojego kanału na yt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj na razie niezbyt chcę go udostępniać, ale my się już chyba na yt spotkałyśmy :D

      Usuń
    2. Kochana czy ty przypadkiem nie kręcisz pewnego serialu trochę podobnego do prosto do gwiazd xD tak żeby nie zdradzać tytułu

      Usuń
    3. Hahahaha, zgadłaś XD

      Usuń
    4. Mądra ja xD
      A co ci stało z simsami
      Może ci pomogę
      Jestem specem od zepsutych simsów
      A tak przy okazji ten resource co kiedyś mi tam przesłaś działa i nie muszę już używać tej głupej małpy
      :D

      Usuń
  10. dawno nie grałam w dwójkę, ale instrukcja się na pewno przyda :) fajnie by było jakbyś dała instrukcję jak usunąć cenzurę w ts3, jezeli je zainstalujesz
    wymiana elitą?
    for3sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 54 year-old VP Quality Control Janaye Becerra, hailing from Igloolik enjoys watching movies like Death at a Funeral and Puzzles. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione. Kliknij ten link

    OdpowiedzUsuń
  12. 42 years old Help Desk Operator Ira Klagges, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like Los Flamencos and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Shark Bay and drives a MX-6. mozesz sprobowac tez z

    OdpowiedzUsuń