6.Downloady - ubrania + Wymagania systemowe The Sims 4

środa, 30 lipca 2014

(bierzesz? kredytujesz!)

Cześć . Muszę zmienić wygląd bloga, ten stary już mnie irytuje, ale zupełnie nie mam weny na nagłówki ... Połowa wakacji za nami. Blee. Nie chcę do szkoły, nie będę mieć na nic czasu. No i czuję się staro hahahha. Naprawdę, to trochę wkurzające.
Na dzisiaj downloady, bo niektórzy z was jeszcze grają w dwójkę. W następnej notce będzie FS, bo teraz jest odcinek z akcją ;d


Ubrania dla simek 
(kliknij na obrazek, aby powiększyć)












Wymagania systemowe The Sims 4
Są to minimalne wymagania systemowe
WYMAGANE: Do aktywacji produktu wymagane jest połączenie z internetem
OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8 lub Windows 8.1
PROCESOR: 1,8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ lub odpowiednik (w przypadku komputerów używających wbudowanych układów graficznych gra wymaga procesora 2,0 GHz Intel Core 2 Duo, 2,0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 lub odpowiednika)
PAMIĘĆ: Co najmniej 2 GB pamięci RAM
DYSK TWARDY: Co najmniej 9 GB miejsca na dysku twardym plus co najmniej 1 GB dodatkowego miejsca na zawartość zmodyfikowaną i zapisane gry
NAPĘD OPTYCZNY: Napęd DVD ROM wymagany tylko do instalacji gry
GRAFIKA: Karta graficzna ze 128 MB pamięci VideoRAM i obsługą funkcji Pixel Shader 3.0. Obsługiwane karty graficzne: NVIDIA GeForce 6600 lub lepsza, ATI Radeon X1300 lub lepsza, Intel GMA X4500 lub lepsza
KARTA DŹWIĘKOWA: Zgodna z DirectX 9.0c
DIRECTX: Zgodna z DirectX 9.0c 
STEROWANIE: Klawiatura i myszka


Na dzisiaj koniec. 
Sul sul !

14 komentarzy:

  1. A tam, ja się staram myśleć pozytywnie :) Downloadsy spoko, ale mam już dużo. Czekam na akcję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie chcę do szkoły. :'c Szczególnie, że cały lipiec przesiedziałam w domu i nie zdążyłam się wyszaleć. ._.
    Downloady piękne. *-*
    A wymagania systemowe.... Wydaje mi się, ze nie są zbyt wygórowane, nie? c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne downloady! :D Haha przez myśl by mi nawet nie przeszło, że nastąpi powrót do dwójki, ale cieszę się z tego powodu :)
    Ja akurat spędzam wakacje z przyjaciółmi odwiedzam starych znajomych, których nie widziałam przez długi czas, gram w simy i aktualnie siedzę w domu bo nie da się wyjść więc... SIMY :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle to czytam twojego bloga i tak dalej, ale nie mogę skomentować, bo tam każe z konta google czy czegoś :c

      Usuń
  4. Heh, też nie chcę do szkoły, ale nie myślę o tym. XD
    Ja nawet nie muszę znać wymagań czwórki, jeśli trójka działa to TS4 pójdzie na pewno... Chociaż i tak nie kupuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie chce do szkoły, dlaczego nie mamy 3 miesięcy wakacji? To nie fair!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trzy miesiące wakacji bo w naszej budzie jest remont ale za to musieliśmy chodzić do szkoły w soboty

      Usuń
  6. eh, chcialabym sie zakopac pod koldra na te 10 miesiecy szkoly ;-; downloady cudne, pobralam kilka :)
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne downloady, pobieram kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak nie kupię Sobie póki co 4. Już Mi się narobił spory problem z 3, więc nie wiem, jak następną notkę przygotuję, ech. ;/ Ewentualnie porobię jakieś tandetne obrazki i w ten sposób "zapcham" jakoś notkę. A tak ogółem to wszystko super. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie chcę do szkoły teraz czeka mnie 3 gimnazjum testy,testy i jeszcze raz testy :(
    No cóż downloady boskie jak tylko wrócę z wakacji to zacznę pobierać
    Nwm czy kupię czwórkę wymagania niby nie są jakieś wielkie bo mam windows 8 ale mam dwójkę i trójkę (wszystkie dodatki i akcesoria) i nwm czy będzie mi się chciało gromadzić tyle do czwórki bo moim zdaniem granie w samą podstawkę jest nudne
    A tak przy okazji pozdrowienia z Ligurii (to takie miasto nad włoskim morzem gdzie obecnie jestem na wakacjach )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nawet się cieszę, że już niedługo do szkoły. Nowe otoczenie, nowi ludzie, więc nie będzie źle, zwłaszcza dlatego, że lubię zawierać nowe znajomości. Z drugiej strony to jednak szkoła, więc jak przyjdzie co do czego i tak zacznę narzekać ehhh... Downloady są cudne, jak zainstaluje dwójeczkę na pewno z nich skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń